Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

🌍✈️ Webinar alert – 26 juni: Ontdek de Toekomst van Inkoop bij Schiphol! ✈️🌍

Schiphol beweegt mee met de razendsnelle veranderingen in de wereld. Tijdens ons webinar krijg je een uniek kijkje in de keuken van Inkoop voor een van 's werelds grootste luchthavens.

🔍 Wat kun je verwachten?
- Inzichten in Schiphol's...

Online
Profielfoto van Bob Tessensohn
7 months ago