Roundtable discussion: Your input is key!
Vanuit Community Zuid organiseren we een paar keer per jaar Roundtable discussies over actuele inkooponderwerpen. Dit betekent dat we een locatie faciliteren waar inkoopprofessionals met elkaar in gesprek kunnen gaan over relevante thema’s binnen het vakgebied. Deze sessies vinden plaats in het zuiden van het land.
De groepsgrootte varieert van 5 tot 25 deelnemers. Het belangrijkste is dat je het leuk vindt om in gesprek te gaan met vakgenoten over actuele inkoopvraagstukken, wijzorgen voor een locatie, voorzitter, snack en drankje.
Inmiddels hebben we twee inspirerende sessies gehad over AI en waardegedreven inkoop. Op 22 oktober staat de volgende sessie gepland, met als onderwerp: frustraties bij ERP-implementaties.
Tijdens de Roundtable van 22 oktober stellen we ook het onderwerp en de locatie vast voor de daaropvolgende bijeenkomst van 10 december. Zo zorgen we ervoor dat de inhoud aansluit bij de actualiteit en bij de interesses van de deelnemers. We houden hierbij zoveel mogelijk rekening met voorkeuren en suggesties van deelnemers.
Kun je er op 22 oktober niet bij zijn, maar wil je toch input geven voor het onderwerp of de locatie van 10 december? Stuur dan een berichtje via Inside Procurement, we horen graag van je!
Binnen Community Zuid zijn eerder al onderwerpen als Supply chain disruptions, Sustainability – keep it practical en The Ultimate Spend Report de revue gepasseerd. Maar we staan altijd open voor nieuwe ideeën, alle suggesties zijn welkom!
Regio Eindhoven
Eindhoven
Nederland