Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Nevi Lustrum Event

Met als thema ‘Vrienden van Nevi Communities Live’ en als onderdeel van de Nevi evenementen estafette, was dit hét congres voor zowel inkopers als contract- en leveranciersmanagers. Bovendien was het dé mogelijkheid om vakgenoten én...

Profielfoto van Ed de Rochemont
3 jaar geleden
Dag van Supply Chain Masters

Tijdens de De 24ste Dag van Supply Chain Masters (voorheen Dag van de Inkoop) presenteert Supply Chain Masters een boeiend congresprogramma met (inter)nationale sprekers, academici en best practices van pioniersbedrijven. Op de beursvloer krijg...

Profielfoto van Harold Kip
3 jaar geleden