Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Welke rol speelt Category Management in de energietransitie?

Gratis toegankelijk voor alle Nevi leden én niet leden. Enexis nodigt je uit op een inspirerende locatie; LAB073 in Den Bosch. Het gebouw, dat in 1916 werd gebouwd, begon zijn bestaan als 50 KV station. Het oude gebouw is getransformeerd naar...

Profielfoto van Ed de Rochemont
Profielfoto van Karin van Ijsselmuide
Profielfoto van Wouter Posthumus
18 mensen gaan
Profielfoto van Peter Millenaar
2 jaar geleden
Kennissessie Social Return: beleid tot invulling

In deze kennissessie willen we aanbestedende diensten inzicht geven hoe zij op een concrete wijze invulling kunnen geven aan SROI en wat dit vraagt van opdrachtgevers en opdrachtnemers. Nevi Publiek organiseert voor Nevi-leden én niet-leden die...

UW
Profielfoto van Jan-Pieter Papenhuijzen
Jan-Pieter Papenhuijzen
2 jaar geleden
Inkopen met Impact

‘Contractmanagement is veel meer dan leveranciers aan hun afspraken houden’ zegt Peter van Boven - Strategisch Contractmanager van het ministerie van Financiën Ben je nieuwsgierig naar wat inkopen en contract management bij de Rijksoverheid...

Profielfoto van Harold Kip
2 jaar geleden