Hallo Robert-Jan,
Dank je wel voor het reageren en ik ben benieuwd of je tips of mogelijk ook vragen hebt rond de verplichtingen tbv de CBAM Directive:
Wij zien dat informatie van de Douane niet overeenkomt met informatie van onze logistieke dienstverleners, welke voor ons de importen verzorgen.
De voor CBAM beschikbaar gestelde Templates zijn tot nu nog niet (volledig) door onze leveranciers in China, maar ook US ingevuld, waardoor we nog gebruik maken van de standaard gegevens voor het invullen van de Q-rapportage.
groet,
Cobi
Hallo Gil,
Dank je wel voor het reageren en ik ben benieuwd of je tips of mogelijk ook vragen hebt rond de verplichtingen tbv de CBAM Directive:
Wij zien dat informatie van de Douane niet overeenkomt met informatie van onze logistieke dienstverleners, welke voor ons de importen verzorgen.
De voor CBAM beschikbaar gestelde Templates zijn tot nu nog niet (volledig) door onze leveranciers in China, maar ook US ingevuld, waardoor we nog gebruik maken van de standaard gegevens voor het invullen van de Q-rapportage.
groet,
Cobi
Hoi Coby,
De verschillen tussen Douane en logistiek dienstverlener herken ik ook. Dit zijn vaak foutjes maar deze kunnen grote gevolgen hebben. De leveranciers hebben nog niet genoeg ervaring met CBAM als het wat meer gaat leven verbeterd dit. Ik heb ook kort naar de aanbieders van CBAM software gekeken maar dit is nog volop in ontwikkeling.