Strategische Inkoop

Als strategisch inkoper handel je vanuit inkoopuitgangspunten die zijn afgeleid van de algemene strategie en doelstellingen van een organisatie. De inkoopstrategie geeft weer op welke manier een organisatie denkt de inkoopdoelstellingen te realiseren. Deze strategie wordt vaak vastgesteld met een inkoopactieplan of een productgroep actieplan (ook wel: Commodity Strategy Development Plan, CSD).

Best Value - Aanpak 2.0

Creëer een zo efficiënt en effectief mogelijke manier van samenwerking. Of je nu klant of leverancier bent.

Over dit webinar

Ben je ervaringsdeskundige of wil je starten met Best Value Procurement (BVP)? De auteurs van het nieuwe boek 'De...

Profielfoto van Jeroen Hulsman
3 jaar geleden
Game Theory can change the Role of Procurement

With in-house production decreasing in most industries, supply chains are becoming more complex and integrated, and organisations need to rely on their suppliers’ flexibility and innovations. According to Dr. Sebastian Moritz - Managing Partner...

Online
Profielfoto van Harold Kip
3 jaar geleden
Inkoop in een nieuw Kabinet

In het vorige kabinet stond inkopen ook in de partijprogramma’s sterk centraal met circulair inkopen, inkopen in het sociaal domein en het programma Beter Aanbesteden. Maar wat kunnen we verwachten op dit punt bij het nieuwe kabinet op het...

Online
Profielfoto van Ton van Geijlswijk
3 jaar geleden
The Management Perspective on Benefits of Innovation Procurement

Within a digital round table setup a selection of top managers from Belgium, Greece and Spain give insights into the benefits and positive side effects of Innovation Procurement.
They tell us how Innovation Procurement can be part of a new...

Profielfoto van Harold Kip
3 jaar geleden