Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

๐ŸŒโœˆ๏ธย Webinar alert โ€“ 26 juni: Ontdek de Toekomst van Inkoop bij Schiphol! โœˆ๏ธ๐ŸŒ

Schiphol beweegt mee met de razendsnelle veranderingen in de wereld. Tijdens ons webinar krijg je een uniek kijkje in de keuken van Inkoop voor een van 's werelds grootste luchthavens.

๐Ÿ” Wat kun je verwachten?
- Inzichten in Schiphol's...

Online
Profielfoto van Bob Tessensohn
3 maanden geleden