Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
11 november

Nevi Lustrum Event

Met als thema ‘Vrienden van Nevi Communities Live’ en als onderdeel...

10:00 tot 18:00 op 11 november 2021

Nieuws

Nieuws

Nevi Zuid: Inkoop, science fiction of rocket science?

Wat hebben we een enorm boeiende, inspirerende en motiverende middag gehad. Vanmiddag organiseerden we met Nevi Zuid voor het eerst i

Nieuws

Community Facelift!

Het afgelopen jaar hebben we samen met inkoopprofessionals en Nevi collega's Inside Procurement - de Nevi Online Community - nog bete

Vraag & Antwoord

GroepenDeelnemers
Inloggen beheer