Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Innovation Procurement: evaluatie en testen van tools & methodes

In dit anderhalf uur durende webinar, spreken we over best practices van evaluatie en test-tools & methodes in de context van Innovation Procurement. Op het programma staat onder andere:Hoe verifieer je of de geboden oplossingen ook echt aan jouw...

Profielfoto van Harold Kip
2 jaar geleden
Strategisch inkopen in de zorg

Heb je een specifieke uitdaging in je zorgomgeving waarvoor een betere oplossing nodig is, dan nu beschikbaar? Vraag je jezelf af hoe je het maximale uit je leveranciers haalt? Dit korte webinar in TED-talkformaat bespreekt hoe je het potentieel...

Profielfoto van Harold Kip
2 jaar geleden