Strategische Inkoop

Als strategisch inkoper handel je vanuit inkoopuitgangspunten die zijn afgeleid van de algemene strategie en doelstellingen van een organisatie. De inkoopstrategie geeft weer op welke manier een organisatie denkt de inkoopdoelstellingen te realiseren. Deze strategie wordt vaak vastgesteld met een inkoopactieplan of een productgroep actieplan (ook wel: Commodity Strategy Development Plan, CSD).

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
14 april

Nevi Contractmanagementdag 2022

Onder het motto Inspire, Connect & Develop belooft de Nevi Contractmanagementdag 2022 weer een...

Nieuws

Nieuws

Doe mee aan het tweejaarlijkse Deal!/Nevi inkooponderzoek

Voor de vijfde keer onderzoeken Deal! en Nevi de stand van zaken en ontwikkelingen in inkoop-, contract- en supply management. Het tweejaarlijkse N...
Nieuws

Denk mee over de Nevi Strategie

Dit jaar gaat Nevi haar nieuwe strategie ontwikkelen. Nu is het moment om JOUW ideeën kenbaar te maken! Want we weten dat jij en je vakgenoten...

Op de agenda

14 juli

Innovation Procurement: evaluatie en testen van tools & methodes

In dit anderhalf uur durende webinar, spreken we over best practices van evaluatie en test-tools...
22 september

How Schott AG organizes & operates worldwide sourcing

(Nederlandse vertaling onderaan) About this webinar How do you approach sourcing when you are...
Online

Documenten

Rapport: Circulair Inkopen

Een onderzoek naar de knelpunten bij de aanbesteding van circulaire overheidsopdrachten.

Inkopen met Impact - Inkoopbeleidsplan Dienst Justitiƫle Inrichtingen (DJI)

Zou het niet mooi zijn als de maatschappelijke opdracht en het inkoopbeleid met elkaar konden worden verbonden? Dat alle leveranciers een steentje bijdragen aan de doelstelling van de DJI?

Vraag & Antwoord

GroepenDeelnemers
Inloggen beheer