Evenement

Van 600 bestellers naar 1 inkooporganisatie

23
november
Dinsdag 23 november 2021
11:00 tot 12:00
Webinar
Profielfoto van Ed de Rochemont
1 minuut lezen

Wil jij met jouw organisatie ook stappen zetten om inkoop meer zichtbaar te maken binnen de organisatie of zelfs nog inrichten? Lijkt het bij andere organisaties altijd te lukken, maar loopt het bij jou stroef?

Over dit webinar

Krijg handvatten voor hoe jouw inkooporganisatie meer organisatie gedreven kan functioneren en leer van de do's en don'ts van een vakgenoot.

Vaak is er een zekere mate van urgentie nodig om een beweging in gang te zetten. Als inkoper weet je vaak zelf wel hoe het anders zou moeten, maar hoe krijg je je organisatie mee? En waar moet je beginnen? Tijdens dit webinar nemen we je mee in een praktijkvoorbeeld van OGVO (Onderwijsgemeenschap Venlo & Omstreken). Hoe hebben zij dit aangepakt, waar staan ze nu, en wat zit nog in de planning om hun inkoopafdeling verder te transformeren?

Tijdens dit webinar kwamen de volgende onderwerpen aan bod:

•    OGSM methodiek in een notendop
•    Hoe OGVO inkoop heeft geprofessionaliseerd
•    Inkoop inrichten: ‘Hoe te beginnen’ 
•    Praktische uitwerking en tools

Programma

10:55 uur - Inloggen
11:00 uur - Opening door @Ed de Rochemont
11:02 uur - Korte toelichting op OGSM methodiek door Jessica Topélen
11:15 uur - Toelichting op klantcasus OGVO door Maaike Verstegen
11:30 uur - Dialoog over praktische toepassingen
12:00 uur - Afsluiting

Terugkijkoptie en getoonde presentatie beschikbaar

Je kan via deze link het opgenomen Webinar in MS Teams terugkijken. 

De presentatie die tijdens dit webinar getoond is, is toegevoegd aan dit bericht. 

En als je nog in gesprek wilt met Jessica en/of Maaike stel dan je vraag of plaats een reactie op dit bericht.