Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Nevi Contractmanagementdag 2023

10e editie Nevi Contractmanagementdag Dit jaar is de Nevi Contractmanagementdag op 13 april 2023 met als thema 'De (r)evolutie van het vakgebied'. 
We vieren ons 10-jarig jubileum en pakken extra uit met inspirerende sessies en sprekers. 

De...

Profielfoto van Ed de Rochemont
1 jaar geleden
Kick-off: CoP Contractmanagement in circulaire inkooptrajecten

Wil je inzicht in de mogelijkheden om circulariteit goed te borgen en te ontwikkelen in de contractfase? En ga je graag met andere inkopende organisaties en experts in gesprek om zo - gezamenlijk - verder te komen met vraagstukken rondom...

Profielfoto van Ton van Geijlswijk
1 jaar geleden
Open dag HIP | VIP HIP Inside

𝐕𝐈𝐏 𝐛𝐢𝐣 𝐇𝐈𝐏 – 𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐮𝐬𝐢𝐞𝐟 𝐤𝐢𝐣𝐤𝐣𝐞 𝐨𝐩 𝐡𝐞𝐭 𝐇𝐈𝐏 𝐤𝐚𝐧𝐭𝐨𝐨𝐫! 👑 𝘉𝘦𝘯 𝘫𝘪𝘫 𝘢𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘵...

Profielfoto van Larissa Albersen
1 jaar geleden