Onderhandelen

Onderhandelen is een cruciale vaardigheid voor elke inkoper. Goed kunnen onderhandelen is daarom een groot voordeel in het inkoopvak. Een inkoper besteedt circa 20% van zijn werktijd aan het voorbereiden en voeren van onderhandelingen met vertegenwoordigers van leveranciers. Daarnaast overlegt of onderhandelt de inkoper ook intern binnen een organisatie. Een goede inkoper moet daarom ook een effectieve onderhandelaar zijn.

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
14 april

Nevi Contractmanagementdag 2022

Onder het motto Inspire, Connect & Develop belooft de Nevi Contractmanagementdag 2022 weer een...

Nieuws

Nieuws

DNR2022: veel ontvangen reacties. Schrijfgroep aan de slag.

Van 15 maart t/m 30 april heeft de gezamenlijke schrijfgroep van Branchevereniging Nederlandse Architectenbureaus (BNA), Koninklijke NLingenieurs,...
Nieuws

Doe mee aan het tweejaarlijkse Deal!/Nevi inkooponderzoek

Voor de vijfde keer onderzoeken Deal! en Nevi de stand van zaken en ontwikkelingen in inkoop-, contract- en supply management. Het tweejaarlijkse N...

Op de agenda

21 september t/m: 22-09-2022

Digital Procurement World 2022

DPW Conference, is de grootste en zonder twijfel een van de meest invloedrijke startup en...
30 juni

Inkopen met Impact

‘Contractmanagement is veel meer dan leveranciers aan hun afspraken houden’ zegt Peter van...

Documenten

Rapport: Circulair Inkopen

Een onderzoek naar de knelpunten bij de aanbesteding van circulaire overheidsopdrachten.

Inkopen met Impact - Inkoopbeleidsplan Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)

Zou het niet mooi zijn als de maatschappelijke opdracht en het inkoopbeleid met elkaar konden worden verbonden? Dat alle leveranciers een steentje bijdragen aan de doelstelling van de DJI?

Vraag & Antwoord

GroepenDeelnemers
Inloggen beheer