Onderhandelen

Onderhandelen is een cruciale vaardigheid voor elke inkoper. Goed kunnen onderhandelen is daarom een groot voordeel in het inkoopvak. Een inkoper besteedt circa 20% van zijn werktijd aan het voorbereiden en voeren van onderhandelingen met vertegenwoordigers van leveranciers. Daarnaast overlegt of onderhandelt de inkoper ook intern binnen een organisatie. Een goede inkoper moet daarom ook een effectieve onderhandelaar zijn.

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
11 november

Nevi Lustrum Event

Met als thema ‘Vrienden van Nevi Communities Live’ en als onderdeel...

10:00 tot 18:00 op 11 november 2021

Nieuws

Nieuws

Community Facelift!

Het afgelopen jaar hebben we samen met inkoopprofessionals en Nevi collega's Inside Procurement - de Nevi Online Community - nog bete

Nieuws

Deal! #4 2021

Deze maand in Deal!: het thema arbeidsmarkt en hoe het economisch herstel begint na corona. Plus een interview met Stientje van

Op de agenda

20 januari

The Top 5 Secrets of World-Class Negotiators

Negotiations are everywhere – not only in the business environment but...

15:30 tot 17:00 op 20 januari 2022

Vraag & Antwoord

GroepenDeelnemers
Inloggen beheer