Onderhandelen

Onderhandelen is een cruciale vaardigheid voor elke inkoper. Goed kunnen onderhandelen is daarom een groot voordeel in het inkoopvak. Een inkoper besteedt circa 20% van zijn werktijd aan het voorbereiden en voeren van onderhandelingen met vertegenwoordigers van leveranciers. Daarnaast overlegt of onderhandelt de inkoper ook intern binnen een organisatie. Een goede inkoper moet daarom ook een effectieve onderhandelaar zijn.

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
05 september

Collaborative contracting, from transactional to relational contracts

Given the current supply issues (shortage of raw materials, long lead times, price increases,...

Op de agenda

18 november

YPP meets Deloitte: The future of procurement is yours!

Save the date! 18 November 2022. YPP meets Deloitte. The world is changing in a rapid pace, and...
18 oktober

Effective negotiation is critical!

Given the current supply issues (shortage of raw materials, long lead times, price increases,...

Documenten

Rapport: Circulair Inkopen

Een onderzoek naar de knelpunten bij de aanbesteding van circulaire overheidsopdrachten.

Inkopen met Impact - Inkoopbeleidsplan Dienst Justitiƫle Inrichtingen (DJI)

Zou het niet mooi zijn als de maatschappelijke opdracht en het inkoopbeleid met elkaar konden worden verbonden? Dat alle leveranciers een steentje bijdragen aan de doelstelling van de DJI?

Vraag & Antwoord

Nieuws

Nieuws

1 jaar Inside Procurement!

Vandaag mogen we feest vieren. Allemaal. Samen. Vandaag bestaat Inside Procurement één jaar. Daaraan heb jij bijgedragen!
Nieuws

Lizan Molmans nieuwe algemeen directeur Nevi

Met ingang van 1 oktober is Lizan Molmans de nieuwe algemeen directeur van Nevi. Ik ben verheugd dat Lizan deze rol op zich gaat nemen en heet haar...
Inloggen beheer