Onderhandelen

Onderhandelen is een cruciale vaardigheid voor elke inkoper. Goed kunnen onderhandelen is daarom een groot voordeel in het inkoopvak. Een inkoper besteedt circa 20% van zijn werktijd aan het voorbereiden en voeren van onderhandelingen met vertegenwoordigers van leveranciers. Daarnaast overlegt of onderhandelt de inkoper ook intern binnen een organisatie. Een goede inkoper moet daarom ook een effectieve onderhandelaar zijn.

Meer informatie Minder informatie
VolgendOntvolgen
Uitgelicht
12 december

Effective negotiation is critical!

NEW DATE!! Given the current supply issues (shortage of raw materials, long lead times, price...

Nieuws

Nieuws

Het zit erop. Het is mooi geweest.

Natuurlijk kan ik er een heel epistel over schrijven. Zoals je van mij bent gewend. Maar deze keer doe ik dat niet šŸ˜ŠHet zit erop. Het is mooi gewee...
Nieuws

Stand van zaken met betrekking tot De verNieuwde Regeling

Eerder dit jaar heeft de gezamenlijke schrijfgroep van Branchevereniging Nederlandse Architectenbureaus (BNA), Koninklijke NLingenieurs, brancheorg...

Documenten

Rapport: Circulair Inkopen

Een onderzoek naar de knelpunten bij de aanbesteding van circulaire overheidsopdrachten.

Inkopen met Impact - Inkoopbeleidsplan Dienst Justitiƫle Inrichtingen (DJI)

Zou het niet mooi zijn als de maatschappelijke opdracht en het inkoopbeleid met elkaar konden worden verbonden? Dat alle leveranciers een steentje bijdragen aan de doelstelling van de DJI?

Vraag & Antwoord