Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement, vendor management, supplier management, en contractmanagement. Termen die veel gebruikt worden bij inkoop. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Leveranciersmanagement houdt in: het managen, beheersen van de relatie met leveranciers en ook de afspraken met en prestaties van de leveranciers in termen van omvang, kwaliteit en kosten. Het doel van leveranciersmanagement is: bepalen welke leveranciers het meest geschikt zijn en het bepalen van de rol en verantwoordelijkheden van die leveranciers.

Webchallenge: Het Slimste Inkoopteam #4

Test je kennis  
Procurement professionals kunnen hier hun kennis op het gebied van inkoop, aanbesteding, contract- en leveranciersmanagement & supplychainmanagement op een leuke en spannende manier testen. Daag jezelf uit, ervaar waar jouw...

Profielfoto van Ed de Rochemont
2 jaar geleden
Smart Sustainable Procurement

Nog 3 weken en dan is het zo ver! Zet hem alvast in je agenda en meld je aan via de website: https://lnkd.in/eU6xmvwF

De aanmeldingen voor het event bij Croonwolter&dros en TBI op vrijdag 31 maart stromen binnen. Er zijn nog enkele plekken...

Profielfoto van Jochem Vreugdenhil
1 jaar geleden